ז. ההופעה של מהדי – הקשר שלו ליעדי הסיינטולוגיה

אלאמה סייד מוחמד חוסיין טבטבאי כתב את הדברים הבאים על המהדי:

לפיכך, בשל צורך פנימי ונחישות, יום יבוא שבו החברה האנושית תהיה שופעת בצדק ובו כולם יחיו בשלום ובשלווה, ולבני האדם יהיו באופן מלא מידות טובות ושלמות. המימוש של מצב כזה יקרה באמצעות פעילות אנושית אבל עם סיוע אלוהי. והמנהיג של חברה כזאת, שיהיה המושיע של האדם, נקרא בשפה של החדית' 'המהדי'.

בדתות שונות הקיימות בעולם כגון הינדואיזם, בודהיזם, יהדות, נצרות, זורואסטריאניזם והאסלאם יש התייחסות לאדם שיבוא בתור המושיע של המין האנושי. הדתות האלה בדרך כלל מספרות בצורה שמחה על הגעתו, למרות שמטבע הדברים יש הבדלים מסוימים בקשר לפרטים שאפשר להבין כשמשווים בדקדקנות את הטקסטים האלה. החדית' של 'הנביא הקדוש', שעליו מסכימים כל המוסלמים, מתייחס לאותה אמת ואומר 'המהדי הוא צאצא שלי'.

מר ל. רון האברד כתב: "שאיפתה של סיינטולוגיה היא לגרום לאדם להיות מסוגל לחיות חיים טובים יותר על פי הערכתו שלו ועם זולתו, ולשחק משחק טוב יותר".

ב-1965 מר האברד כתב את 'יעדי הסיינטולוגיה':

תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים ישרים יכולות להיות זכויות, ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר, אלה יעדי הסיינטולוגיה.

יעדים אלה, שהוכרזו לראשונה בפני עולם מעורבל ב-1950, נמצאים בהחלט בהישג ידה של הטכנולוגיה שלנו.

סיינטולוגיה אינה פוליטית בטבעה, והיא מקדמת בברכה כל אדם מכל אמונה, גזע או אומה.

אנחנו לא מבקשים מהפכה. אנחנו רק מבקשים התפתחות אל מצבי קיום גבוהים יותר עבור האדם והחברה.

אנחנו משיגים את יעדינו.

לאחר אלפי שנות בערות של האדם בנוגע לעצמו, למיינד שלו וליקום, נעשתה עבורו פריצת דרך.

מאמצים אחרים שהאדם עשה, נותרו מאחור.

האמיתוֹת המשולבות של חמישים אלף שנה של אנשים חושבים, שלוקטו והורחבו בעזרת תגליות חדשות על האדם, תרמו להצלחה הזאת.

אנחנו מקבלים אותך בברכה לסיינטולוגיה. כל מה שאנחנו מצפים ממך זה שתעזור בהשגת יעדינו ובעזרה לאחרים. אנחנו מצפים ממך שתקבל עזרה.

סיינטולוגיה היא התנועה החיונית ביותר בכדור הארץ כיום.

בעולם מעורבל העבודה לא קלה. אבל מצד שני, אילו היא היתה קלה, לא היינו צריכים לבצע אותה.

אנחנו מכבדים את האדם ומאמינים שהוא ראוי לעזרה. אנחנו מכבדים אותך ומאמינים שגם אתה יכול לעזור.

סיינטולוגיה לא מחויבת לתת עזרה. לא עשינו שום דבר שבגללו אנחנו נאלצים לְרַצות. אילו היינו עושים זאת, לא היינו כעת פיקחים מספיק כדי לעשות את מה שאנחנו עושים.

האדם חושד בכל ההצעות לעזרה. בגדו בו לעתים קרובות, ביטחונו התערער. לעתים קרובות מדי הוא נתן את אמונו ונבגד. אנחנו עלולים לשגות, כי אנחנו בונים עולם בעזרת קני קש שבורים. אבל לעולם לא נבגוד באמונך בנו כל עוד אתה אחד מאיתנו.

השמש לעולם אינה שוקעת על סיינטולוגיה.

ומי ייתן ויום חדש יזרח למענך, למען אלה שאתה אוהב ולמען האדם.

יעדינו פשוטים אבל דגולים.

ואנחנו נצליח, ומצליחים, עם כל הקפה חדשה של כדור הארץ.

עזרתך מקובלת עלינו.

עזרתנו היא עבורך.

עבור העתיד של סיינטולוגיה, מר האברד כתב:

בעזרת סיינטולוגיה, האדם יכול למנוע אי-שפיות, פשיעה ומלחמה.

... המרוץ העיקרי בכדור הארץ הוא לא בין מדינה אחת לאחרת. המרוץ היחיד שחשוב ברגע זה הוא המרוץ שמתנהל בין סיינטולוגיה לבין פצצת האטום. ההיסטוריה של האדם, כפי שנאמר על-ידי בני-סמכא מפורסמים, עשויה בהחלט להיות תלויה בשאלה מי מהשתיים תנצח.

ל. רון האברד מעולם לא העמיד פנים שהוא משהו אחר חוץ מאדם. אבל אם עבודתו תישא פרי אז היא תגשים את הנבואות של מהדי. באשר דתות אחרות, בבודהיזם מתייחסים לחזרה של מטייה (Metteyya). שוב, נבואה זו היא לגבי חזרה של אדם שישלים את עבודותיו של בודהא. התזמון של חזרתו של מֵטייה נקבע בקאנון הפאלי להיות כ-2,500 שנים אחרי מותו של בודהא. זו היתה בערך השנה שבה 'דיאנטיקה: המדע המודרני של בריאות הנפש' התפרסם, ב-1950. כמה שנים מעטות לאחר מכן מר האברד כתב את שירו 'מזמור לאסיה', שם הוא שאל בשורת הפתיחה, "האם אני מֵטייה?" מאז, תנועת הסיינטולוגיה גדלה ל-8 מיליון חברים ברחבי העולם, והיא ממשיכה לגדול. היא הקימה בתי-ספר, תוכניות גמילה מסמים, תוכניות שיקום פושעים וקבוצות בכל רחבי העולם לחיסול הגורמים לאי-שפיות. בנוסף לכך היא מעלה ללא הפסק את היכולות, את המודעות ואת האינטליגנציה של אנשים שמאמצים את האתגר שמר האברד הניח בפניהם.

מאז שמר האברד עזב את גופו ב-1986, הוא וארגוני סיינטולוגיה קיבלו, פשוטו כמשמעו, אלפים על אלפים של הכרזות, פרסים ותעודות הוקרה מממשלות, מארגונים ומאנשים בודדים בכל רחבי העולם.

סיכום
הורד את הספר הלבן